Managementul reputatiei: mituri si realitati

Managementul reputatiei: mituri si realitati Mai presus de orice, managementul reputatiei respectiv al riscurilor pentru reputatie, este o “arta a executiei”! Este important ca fiecare dintre “factorii favorizatori si surse de criza” sa fie inteles corect, ca toti stakeholderii sa fie identificati complet si sa fie analizati intr-o maniera complexa, incercandu-se identificarea unor potentiale corelatii…

Detalii

Evolutia nivelului de reputatie online a dlui Cristian Popescu Piedone in contextul fenomenului „Colectiv”

Evolutia nivelului de reputatie online a dlui Cristian Popescu Piedone in contextul fenomenului „Colectiv” Un caz extrem de interesant din punctul de vedere al analizei reputatiei oamenilor politici este cel al fostului primar al sectorului 4, dl Cristian Popescu-Piedone. Dl Piedone a fost unul dintre politicienii cei mai contestati de catre strada si de catre…

Detalii

Scorul Capitalului de Reputatie Online al dlui Nicolae Banicioiu

Scorul Capitalului de Reputatie Online al dlui Nicolae Banicioiu Din cauza recentelor evenimente nefericite, in ultimul timp am auzit mult mai des vorbindu-se despre reputatie si despre importanta acesteia in carierea unui politician. Pentru cativa oameni politici din primul esalon, imaginea construita in ani de zile s-a naruit intr-un timp extrem de scurt. Sunt si…

Detalii

Scorul Capitalului de Reputatie Online pentru Monica Macovei

Scorul Capitalului de Reputatie Online (SCRO) pentru europalamentarul Monica Macovei  Desi tentatia de a publica masuratori ale capitalului de reputatie online care privesc direct pe „eroii” acestor zile (dl Oprea, dl Piedone, dl Ponta) este uriasa, vom rezista eroic din cauza ca dimensiunea emotionala a strazii lasa cu greu loc ratiunii in aceasta perioada. Ne…

Detalii

Gabriel Oprea, politicianul roman cu cel mai scazut nivel de reputatie online

Gabriel Oprea este politicianul roman cu cel mai scazut nivel de reputatie online. Toata informatia care graviteaza in jurul numelui domnului Vicepremier Gabriel Oprea ocupa un loc foarte important pe agenda publica a ultimelor zile. Dl Oprea se gaseste intr-o foarte accentuata criza de imagine, asa cum nu s-a mai aflat vreun alt politician in ultimul…

Detalii

Scorul Capitalului de Reputatie Online pentru Corina Cretu

Scorul Capitalului de Reputatie Online pentru Corina Cretu A trecut exact un an de cand CBCC – Centrul pentru Branding, Comunicare si Competitivitate – a inceput sa elaboreze metodologia de evaluare si diagnoza multidimensionala ca fundament al cresterii competitivitatii personale prin branding. Dupa mii de ore de munca si sute de masuratori efectuate, putem spune ca…

Detalii

Reputatie si/ sau brand

Reputatie si/ sau brand.  O diferenta majora dintre cele doua concepte este ca reputatia influenteaza si motiveaza nu doar comportamentul clientilor, ci al tuturor stakeholderilor. De aceea in managementul reputatiei sunt implicate toate departamentele. Brandul este ceea ce ii convinge pe clienti sa cumpere iar marketingul este arma principala. Brandul personal este un instrument foarte…

Detalii